Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorАтрощенко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-02-11T08:17:46Z-
dc.date.available2025-02-11T08:17:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12381-
dc.descriptionІванова В.В., Атрощенко Т.О. Позитивне ставлення до природи як результат формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку / В.В. Іванова ,Т.О. Атрощенко // Педагогічна Академія: наукові записки . - № 13 (2024)uk_UA
dc.description.abstractМета статті полягає в обгрунтуванні позитивного ставленнядо природи як результату формування природничо-екологічної компетентностіу дітей дошкільного віку та конкретизуєтьсяу завданняхнауковогопошуку:проаналізувати сучасні підходи до екологічної освіти та виховання дітейдошкільного віку; схарактеризувати феномен природничо-екологічноїкомпетентності дітей дошкільного віку та позитивного ставлення до природи;довести, що позитивне ставлення до природи є результатом сформованостіприродничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectприродне довкілляuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectприродничо-екологічна компетентність дитини дошкільноговікуuk_UA
dc.subjectпозитивне ставлення дитин дошкільного віку до природиuk_UA
dc.subjectекологічне вихованняuk_UA
dc.titleПозитивне ставлення до природи як результат формуванняприродничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_positive_attitude.pdfПозитивне ставлення до природи як результат формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку645.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.