Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12294
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГузь, Н. В.-
dc.contributor.authorГузь, В. В.-
dc.date.accessioned2025-01-24T10:28:39Z-
dc.date.available2025-01-24T10:28:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12294-
dc.descriptionГузь Н.В., Гузь В.В. Основні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами. Психологія та соціальна робота. 2021. Вип. 2 (54). С. 39-53uk_UA
dc.description.abstractВ статті висвітлюється важлива роль родини у вирішенні питань виховання, становлення дітей з особливими потребами як активних членів суспільства. Доведено необхідність професійного всебічного вивчення сім’ї, яка виховує дитину з особливостями розвитку. Розкрито актуальність родинно орієнтованого підходу. Визначено основні проблеми і труднощі сім’ї, яка виховує дитину з особливими освітніми потребами. Подано напрями комплексної психолого-педагогічної допомоги такій сім’ї і як наслідок гармонізації та оптимізації внутрішньо сімейних стосунків у родині.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсім’яuk_UA
dc.subjectяка виховує дітей з особливими освітні- ми потребамиuk_UA
dc.subjectбатьківська компетентністьuk_UA
dc.subjectродинно орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectкомплексна психолого-педагогічна допомогаuk_UA
dc.titleОсновні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСНОВНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ РОДИННО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ.pdfОсновні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами149.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.