Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12294
Назва: Основні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами
Автори: Гузь, Н. В.
Гузь, В. В.
Ключові слова: сім’я
яка виховує дітей з особливими освітні- ми потребами
батьківська компетентність
родинно орієнтований підхід
комплексна психолого-педагогічна допомога
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлюється важлива роль родини у вирішенні питань виховання, становлення дітей з особливими потребами як активних членів суспільства. Доведено необхідність професійного всебічного вивчення сім’ї, яка виховує дитину з особливостями розвитку. Розкрито актуальність родинно орієнтованого підходу. Визначено основні проблеми і труднощі сім’ї, яка виховує дитину з особливими освітніми потребами. Подано напрями комплексної психолого-педагогічної допомоги такій сім’ї і як наслідок гармонізації та оптимізації внутрішньо сімейних стосунків у родині.
Опис: Гузь Н.В., Гузь В.В. Основні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами. Психологія та соціальна робота. 2021. Вип. 2 (54). С. 39-53
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12294
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСНОВНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ РОДИННО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ.pdfОсновні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами149.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.