Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12294
Название: Основні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами
Авторы: Гузь, Н. В.
Гузь, В. В.
Ключевые слова: сім’я
яка виховує дітей з особливими освітні- ми потребами
батьківська компетентність
родинно орієнтований підхід
комплексна психолого-педагогічна допомога
Дата публикации: 2021
Краткий осмотр (реферат): В статті висвітлюється важлива роль родини у вирішенні питань виховання, становлення дітей з особливими потребами як активних членів суспільства. Доведено необхідність професійного всебічного вивчення сім’ї, яка виховує дитину з особливостями розвитку. Розкрито актуальність родинно орієнтованого підходу. Визначено основні проблеми і труднощі сім’ї, яка виховує дитину з особливими освітніми потребами. Подано напрями комплексної психолого-педагогічної допомоги такій сім’ї і як наслідок гармонізації та оптимізації внутрішньо сімейних стосунків у родині.
Описание: Гузь Н.В., Гузь В.В. Основні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами. Психологія та соціальна робота. 2021. Вип. 2 (54). С. 39-53
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12294
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСНОВНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ РОДИННО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ.pdfОсновні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами149.49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.