Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12292
Назва: | Психолого-педагогічні основи розвитку дітей в системі М. Монтессорі |
Автори: | Бондар, В.І. Ільченко, А.М. |
Ключові слова: | розвиток дітей М. Монтессорі |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Полтава |
Короткий огляд (реферат): | У навчальному посібнику проаналізовано основні етапи формування світогляду та психолого-педагогічних поглядів М. Монтессорі; здійснено аналіз її життєвого й творчого шляху; виявлено основні умови розвитку дітей; висвітлено внесок італійського психолога, педагога у розв’язання проблеми навчально-виховної роботи з дітьми, які мають порушення інтелекту через призму актуальних питань сучасного розвитку національної спеціальної школи й корекційної педагогіки; показана можливість практичного використання наукової спадщини М. Монтессорі в навчально-виховному процесі сучасних спеціальних загальноосвітніх закладів, у тому числі й закладів з інклюзивною (інтегрованою) освітою; подано матеріали для корекції вад психофізичного розвитку. |
Опис: | Бондар В.І., Ільченко А.М. Психолого-педагогічні основи розвитку дітей в системі М. Монтессорі: Навчальний посібник. - Полтава: РВВ ПДАА, 2009. – 252 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12292 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальний посібник |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psychological _and _pedagogical_ foundations.pdf | Психолого-педагогічні основи розвитку дітей в системі М. Монтессорі | 1.89 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.