Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12284
Название: Ціноутворення в умовах високої конкуренції: стратегії для бізнесу
Авторы: Черничко, Тетяна Володимирівна
Ліба, Наталія Степанівна
Ліба, Оксана Миколаївна
Ключевые слова: ціноутворення
малі та середні підприємства
конкурентоспроможність
економічна нестабільність
інноваційні технології
поведінкова економіка
Дата публикации: 2024
Краткий осмотр (реферат): У сучасному економічному контексті малі та середні підприємства (МСП) стикаються з викликами висококонкурентних ринків, де ефективне ціноутворення стає критично важливим чинником їхньої стійкості та успіху. Значущість цієї проблеми полягає в тому, що стратегічно обґрунтоване ціноутворення може не тільки забезпечити короткострокову прибутковість, але й вплинути на довготривалу конкурентоспроможність підприємств на ринку. Метою даної статті є розробка адаптивних підходів до ціноутворення для малих та середніх підприємств (МСП), які дозволять оптимізувати їхню конкурентоспроможність в умовах високої конкуренції та економічної нестабільності. Автори зосереджують увагу на сучасних методах ціноутворення та аналізують їх ефективність в контексті української економіки.
Описание: Чернико Т. В. Ціноутворення в умовах високої конкуренції: стратегії для бізнесу/ Черничко, Т. В., Ліба, Н. С., Ліба, О. М. // Здобутки економіки: перспективи та інновації. - 2024, (13). - С. 1-16
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12284
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pricing_ in _a_ Competitive_ Environment.pdfЦіноутворення в умовах високої конкуренції: стратегії для бізнесу696.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.