Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12283
Title: | Партнерська педагогічна взаємодія в умовах воєнного стану |
Authors: | Барчій, Магдалина Степанівна Воронова, Ольга Юріївна |
Keywords: | партнерство педагогічне спілкування педагогіка партнерства партнерська взаємодія освітній процес дистанційне навчання |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка |
Abstract: | У даній статті розглянуто проблему педагогіки партнерства. Проаналізовано психологічні особливості партнерської взаємодії учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання та в умовах воєнного стану. Підкреслено, що заклади освіти повинні стати єдиною соціально-педагогічною системою, яка забезпечує взаємодію педагогів, батьків та учнів на засадах рівноправних партнерів з метою створення психологічно комфортного освітнього середовища та забезпечення якісної освіти. Виокремлено способи залучення батьків до освітнього процесу на засадах партнерської взаємодії. Наголошується на необхідності підготовленості педагогів до впровадження педагогіки партнерства на основі знань її принципів, сформованості уміння використовувати форми, методи організації взаємодії з учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства. Акцентовано увагу на тому, що в період воєнного стану заклади освіти виконують також функції надання психологічної підтримки, забезпечення національно-патріотичного виховання, підтримки вмотивованості, згуртованості, дієвості всіх учасників освітнього процесу. Вчителі в умовах воєнного стану повинні зосередитися на розвитку емоційного інтелекту, активного слухання, ефективного вирішення конфліктів та адаптації до змін, використання сучасних технології та освітніх платформ, відеоконференцій, електронної пошти, соціальних мереж для підтримки комунікації та навчання учнів дистанційно і налагодження взаємодії з батьками. Ефективність застосування сучасних інформаційно-цифрових педагогічних технологій, використання різноманітних сервісів та платформ сприяє процесу партнерської взаємодії закладу освіти , родини, громадських та міжнародних організацій в сучасних умовах. |
Description: | Барчій М. Партнерська педагогічна взаємодія в умовах воєнного стану / Барчій М., Воронова О. // Слобожанський науковий вісник. Серія: Психологія. - 2024. № 2. - С. 5-8 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12283 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Partner_ pedagogical _interaction_ in _martial_ law_ conditions.pdf | Партнерська педагогічна взаємодія в умовах воєнного стану | 750.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.