Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1227
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Качур, Мирослава Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-28T07:51:19Z | - |
dc.date.available | 2018-02-28T07:51:19Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1227 | - |
dc.description | Качур М. М. Поняття "патріотизм" в українській науковій педагогічній думці / М. М. Качур // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 6 (32) - С. 54-61. | en_US |
dc.description.abstract | У публікації проаналізовано провідні педагогічні підходи до поняття «патріотизм», уточнено сутність та структуру даної дефініції в гуманітарно- педагогічному контексті та з позиції культурологічного підходу. Категорія «патріотизм» визначається як стійке соціально-психологічне утворення, що характеризує ціннісне ставлення особистості до Батьківщини в органічній єдності національно-етнічного та національно-громадянського аспектів і проявляється в культуротворчій діяльності. Авторка доводить, що культурологічний підхід розгляду поняття «патріотизм» зумовлює концентрацію уваги на здатності й потребі особистості відтворювати соціально-культурний досвід певної спільноти в загальнолюдській культурі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | патріотизм | en_US |
dc.subject | виховання | en_US |
dc.subject | патріотичне виховання | en_US |
dc.subject | патріот | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | культурологічний підхід | en_US |
dc.subject | компоненти патріотизму | en_US |
dc.title | Поняття "патріотизм" в українській науковій педагогічній думці | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Качур М. М. (9).pdf | Поняття "патріотизм" в українській науковій педагогічній думці | 259.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.