Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12261
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПопович, Оксана Михайлівна-
dc.contributor.authorПинзеник, Олена Мафтеївна-
dc.date.accessioned2025-01-16T18:57:17Z-
dc.date.available2025-01-16T18:57:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12261-
dc.descriptionПопович О. Характеристика феномена еколого-розвивального середовища як складової формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку / О. Попович, О. Пинзеник // Молодь і ринок. - № 12 (232), 2024. - С. 35-39uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена характеристиці феномена еколого-розвивального середовища, який автори визнають вагомою складовою процесу формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку. Представлено визначення ключових понять дослідження вітчизняними науковцями і власне розуміння природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку – цілісної системи, що впливає на становлення особистості дитини, її світогляду та ставлення до навколишнього світу. Зауважено, що екологічне середовище є вагомим чинником всебічного розвитку дитини. Визначено передумови ефективності еколого-розвивального середовища.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectприродне довкілляuk_UA
dc.subjectеколого-розвивальне середовищеuk_UA
dc.subjectприродничо екологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectекологічне вихованняuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.titleХарактеристика феномена еколого-розвивального середовища як складової формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Characteristics_ of_ the_ phenomenon _of _the _ecological.pdfХарактеристика феномена еколого-розвивального середовища як складової формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку1.08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.