Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12261
Назва: Характеристика феномена еколого-розвивального середовища як складової формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку
Автори: Попович, Оксана Михайлівна
Пинзеник, Олена Мафтеївна
Ключові слова: діти дошкільного віку
природне довкілля
еколого-розвивальне середовище
природничо екологічна компетентність
екологічна освіта
екологічне виховання
заклад дошкільної освіти
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена характеристиці феномена еколого-розвивального середовища, який автори визнають вагомою складовою процесу формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку. Представлено визначення ключових понять дослідження вітчизняними науковцями і власне розуміння природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку – цілісної системи, що впливає на становлення особистості дитини, її світогляду та ставлення до навколишнього світу. Зауважено, що екологічне середовище є вагомим чинником всебічного розвитку дитини. Визначено передумови ефективності еколого-розвивального середовища.
Опис: Попович О. Характеристика феномена еколого-розвивального середовища як складової формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку / О. Попович, О. Пинзеник // Молодь і ринок. - № 12 (232), 2024. - С. 35-39
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12261
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Characteristics_ of_ the_ phenomenon _of _the _ecological.pdfХарактеристика феномена еколого-розвивального середовища як складової формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.