Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12250
Назва: | Дослідницький набір даних: вплив війни на освіту та психоемоційний стан учасників освітнього процесу |
Ключові слова: | дослідження впливу війни психоемоційний стан учасників освітній процес |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Цей набір даних охоплює результати соціологічного дослідження, спрямованого на аналіз впливу війни на освітній процес та психоемоційний стан студентів, викладачів, учнів шкіл і внутрішньо переміщених осіб. Основна увага приділяється дистанційному навчанню, змінам у психологічному самопочутті та соціальній адаптації в умовах війни. Дані дослідження спрямовані на розробку практичних рекомендацій для покращення освітнього середовища та підтримки учасників освітнього процесу. Мета дослідження: дослідження впливу війни на психоемоційний стан учасників освітнього процесу та умови дистанційного навчання. |
Опис: | Дослідницький набір даних: вплив війни на освіту та психоемоційний стан учасників освітнього процесу / Щербан Т.Д., Гоблик В.В. - МДУ. 2022 р. - С. 1-2 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12250 |
Розташовується у зібраннях: | Інші видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Research_ dataset_ impact_of_ war.pdf | Дослідницький набір даних: вплив війни на освіту та психоемоційний стан учасників освітнього процесу | 620.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.