Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1225
Title: Реалізація ідей педагогіки життєтворчості у контексті гуманізації змісту професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва
Authors: Качур, Мирослава Михайлівна
Keywords: гуманізація
гуманістична парадигма
життєтворчість
життєва самореалізація
духовність
особистісно-професійне становлення вчителя музичного мистецтва
Issue Date: 2015
Publisher: МДУ
Abstract: У статті на основі аналізу філософської та психолого-педагогічної літератури розкриваються особливості реалізації ідей педагогіки життєтворчості у контексті гуманізації змісту професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Автором актуалізовано значимість гуманістичної парадигми, мета якої полягає у формуванні педагога-музиканта, рівень підготовки якого гармонійно поєднує освіченість, професіоналізм, духовність, моральну вихованість, здатність до творчої самореалізації, розвиток особистості у відповідності з духовними цінностями національної і загальнолюдської культури.
Description: Качур М. М. Реалізація ідей педагогіки життєтворчості у контексті гуманізації змісту професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / М. М. Качур // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. – № 2(2). – С. 63-67.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1225
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nvmdupp_2015_2_16.pdfРеалізація ідей педагогіки життєтворчості у контексті гуманізації змісту професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва128.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.