Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248
Назва: | Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу |
Автори: | Товканець, Ганна Василівна Лалак, Наталія Володимирівна |
Ключові слова: | інклюзивної освіти соціокультурний контекст досвід зарубіжних країн нормативно-правове забезпечення освітній процес |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У посібнику представлено концептуальні засади інклюзивної освіти: соціокультурний контекст, досвід зарубіжних країн, міжнародне та національне законодавче і нормативно-правове забезпечення впровадження й функціонування інклюзивної освіти; окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики; описано роль та значущість роботи команди супроводу і батьківського впливу у процесі інклюзії. У навчально-методичному виданні подано цікаві ідеї, поради, дидактичний матеріал до психолого-педагогічного супроводу дітей з різними нозологіями. Рекомендовано майбутнім фахівцям педагогічного профілю, педагогам-практикам сучасного закладу загальної середньої освіти, батькам. |
Опис: | Товканець Г.В., Лалак Н.В. Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу. Навчально-методичний посібник. Мукачево: Редакційно-видавничий центр МДУ, 2021. – 80с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальний посібник |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Inclusive_ education _general_ model_ and_ principles.pdf | Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу | 2.52 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.