Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248
Titel: Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу
Autoren: Товканець, Ганна Василівна
Лалак, Наталія Володимирівна
Stichwörter: інклюзивної освіти
соціокультурний контекст
досвід зарубіжних країн
нормативно-правове забезпечення
освітній процес
Erscheinungsdatum: 2021
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Zusammenfassung: У посібнику представлено концептуальні засади інклюзивної освіти: соціокультурний контекст, досвід зарубіжних країн, міжнародне та національне законодавче і нормативно-правове забезпечення впровадження й функціонування інклюзивної освіти; окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики; описано роль та значущість роботи команди супроводу і батьківського впливу у процесі інклюзії. У навчально-методичному виданні подано цікаві ідеї, поради, дидактичний матеріал до психолого-педагогічного супроводу дітей з різними нозологіями. Рекомендовано майбутнім фахівцям педагогічного профілю, педагогам-практикам сучасного закладу загальної середньої освіти, батькам.
Beschreibung: Товканець Г.В., Лалак Н.В. Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу. Навчально-методичний посібник. Мукачево: Редакційно-видавничий центр МДУ, 2021. – 80с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248
Enthalten in den Sammlungen:Навчальний посібник

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Inclusive_ education _general_ model_ and_ principles.pdfІнклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу2.52 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.