Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12212
Title: Ігротерапія в корекції мовленнєвих порушень. Навчально-методичний посібник для вчителів початкових класів, вихователів, дефектологів, логопедів та студентів педагогічних факультетів
Authors: Барна, Христина Василівна
Кашуба, Людмила Володимирівна
Лабенко, Олександр Віталійович
Keywords: ігротерапія
мовленнєві порушення
Issue Date: 2021
Publisher: Харків: ФОП Озеров Г.В.
Abstract: У навчально-методичному посібнику розкривається роль ігротерапії в процесі корекції мовленнєвих порушень. Авторами підібраний ігровий матеріал, враховуючи індивідуальне мовлення дитини із психофізичними порушеннями. Для читачів наданий теоретичний та практичний матеріали щодо проведення ігрової терапії з оздоровчим ефектом, із дітьми особливих освітніх потреб, які мають порушення мовленнєвого розвитку. Змістовним є матеріал по зміцненню фізичного, психічного і соціального здоров’я дошкільників і молодших школярів. Посібник призначений для широкого кола читачів – вчителів початкових класів, вихователів, дефектологів, логопедів та студентів педагогічних факультетів, також батьків дітей із особливими освітніми потребами (дошкілля, початкова школа)
Description: Барна Х. В. Ігротерапія в корекції мовленнєвих порушень. Навчально-методичний посібник для вчителів початкових класів, вихователів, дефектологів, логопедів та студентів педагогічних факультетів / Х. В. Барна, Л. В. Кашуба, О. В. Лабенко. – Харків: ФОП Озеров Г.В., 2021. – 180 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12212
Appears in Collections:Навчально-методичний посібник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Play_ therapy_ in_ the_ correction _of _speech _disorders.pdfІгротерапія в корекції мовленнєвих порушень. Навчально-методичний посібник для вчителів початкових класів, вихователів, дефектологів, логопедів та студентів педагогічних факультетів7.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.