Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1214
Назва: Регулювання товарної та асортиментної політики підприємства на засадах категорійного менеджменту
Автори: Лизанець, Анжела Гейзівна
Долинай, Тиберій Тиборович
Ключові слова: товарна та асортиментна політика
категорійний менеджмент
аптека
асортиментна категорія
АВС аналіз
ХУZ аналіз
матриця АВС+ХУZ аналізу
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Зростаюча конкуренція змушує підприємства впроваджувати ефективні управлінські технології, які дають можливість підвищувати прибутковість діяльності за рахунок оперативного реагування на запити споживачів. Метою статті є дослідження змісту і ролі категорійного менеджменту у регулюванні товарної та асортиментної політики, а також обґрунтування доцільності застосування методів категорійного менеджменту для формування та управління асортиментом роздрібного аптечного підприємства.
Опис: Лизанець А. Г. Регулювання товарної та асортиментної політики підприємства на засадах категорійного менеджменту / А. Г. Лизанець, Т. Т. Долинай // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.В. Черничко. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 2(6). – С. 91-96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1214
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лизанець А. Г. (1).pdfРегулювання товарної та асортиментної політики підприємства на засадах категорійного менеджменту417.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.