Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12130
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРеслер, Марина Василівна-
dc.contributor.authorЖахалов, Євгеній Андрійович-
dc.date.accessioned2024-12-25T12:22:34Z-
dc.date.available2024-12-25T12:22:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12130-
dc.descriptionРеслер М., Жахалов Є. Фактори впливу на формування маркетингової стратегії / Реслер М., Жахалов Є. // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 16 травня 2024 р. / гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.398-401.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectміжнародні конференціїuk_UA
dc.titleФактори впливу на формування маркетингової стратегіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Factors_influencing_the_formation_of_a_marketing_strategy.pdfФактори впливу на формування маркетингової стратегії812.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.