Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12130
Назва: Фактори впливу на формування маркетингової стратегії
Автори: Реслер, Марина Василівна
Жахалов, Євгеній Андрійович
Ключові слова: маркетингова стратегія
маркетингові стратегії
міжнародні конференції
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Реслер М., Жахалов Є. Фактори впливу на формування маркетингової стратегії / Реслер М., Жахалов Є. // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 16 травня 2024 р. / гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.398-401.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12130
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Factors_influencing_the_formation_of_a_marketing_strategy.pdfФактори впливу на формування маркетингової стратегії812.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.