Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12130
Title: Фактори впливу на формування маркетингової стратегії
Authors: Реслер, Марина Василівна
Жахалов, Євгеній Андрійович
Keywords: маркетингова стратегія
маркетингові стратегії
міжнародні конференції
Issue Date: 2024
Publisher: Мукачево: МДУ
Description: Реслер М., Жахалов Є. Фактори впливу на формування маркетингової стратегії / Реслер М., Жахалов Є. // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 16 травня 2024 р. / гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.398-401.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12130
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Factors_influencing_the_formation_of_a_marketing_strategy.pdfФактори впливу на формування маркетингової стратегії812.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.