Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12083
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-17T19:22:08Z | - |
dc.date.available | 2024-12-17T19:22:08Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12083 | - |
dc.description | Нова грамотність і ключові компетентності в умовах реформування початкової освіти: монографія / За заг. ред. Г. В. Товканець. – Ужгород: РІК-У, 2022. – 248 с | uk_UA |
dc.description.abstract | У монографії представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу кафедри теорії та методики початкової освіти Мукачівського державного університету щодо модернізації початкової освіти. Адресується фахівцям, які займаються науковою і професійно-педагогічною діяльністю у початковій освіті, докторантам, аспірантам та здобувачам вищої освіти педагогічних спеціальностей, зокрема спеціальності 013 «Початкова освіта», вчителям початкових класів, усім, хто цікавиться сучасними проблемами початкової освіти і розвитку ключових компетентностей особистості у відповідності до європейських стандартів соціально-економічного сталого розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ужгород | uk_UA |
dc.subject | нова грамотність | uk_UA |
dc.subject | ключові компетентності | uk_UA |
dc.subject | реформування початкової освіти | uk_UA |
dc.subject | монографія | uk_UA |
dc.title | Нова грамотність і ключові компетентності в умовах реформування початкової освіти: монографія | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Монографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
new_literacy.pdf | Нова грамотність і ключові компетентності в умовах реформу- вання початкової освіти: монографія | 4.65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.