Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12082
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-17T13:56:19Z | - |
dc.date.available | 2024-12-17T13:56:19Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12082 | - |
dc.description | Молнар, Т. Теорія та практика підготовки майбутніх учителів початкової школи для роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття : монографія / Т. Молнар. - Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2022. - 484 с | uk_UA |
dc.description.abstract | Здійснено фундаментальне дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи (спеціальність 013 Початкова освіта) до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття. Уперше розроблено концепцію підготовки майбутніх учителів початкової школи, яка базується на полі- парадигмальному, системному, культурологічному, особистісно-діяльнісному, компетентнісному підходах і закордонному та вітчизняному досвіді професійної підготовки в умовах сучасної освітньої парадигми та з урахуванням світових тенденцій вищої педагогічної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Запоріжжя | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | робота з учнями | uk_UA |
dc.subject | міжкультурний простір Закарпаття | uk_UA |
dc.subject | монографія | uk_UA |
dc.title | Теорія та практика підготовки майбутніх учителів початкової школи для роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття : монографія | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Монографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Theory_and_practice_of_training.pdf | Теорія та практика підготовки майбутніх учителів початкової школи для роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття : монографія | 4.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.