Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12082
Назва: Теорія та практика підготовки майбутніх учителів початкової школи для роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття : монографія
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів
початкова школа
робота з учнями
міжкультурний простір Закарпаття
монографія
Дата публікації: 2022
Видавництво: Запоріжжя
Короткий огляд (реферат): Здійснено фундаментальне дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи (спеціальність 013 Початкова освіта) до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття. Уперше розроблено концепцію підготовки майбутніх учителів початкової школи, яка базується на полі- парадигмальному, системному, культурологічному, особистісно-діяльнісному, компетентнісному підходах і закордонному та вітчизняному досвіді професійної підготовки в умовах сучасної освітньої парадигми та з урахуванням світових тенденцій вищої педагогічної освіти.
Опис: Молнар, Т. Теорія та практика підготовки майбутніх учителів початкової школи для роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття : монографія / Т. Молнар. - Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2022. - 484 с
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12082
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theory_and_practice_of_training.pdfТеорія та практика підготовки майбутніх учителів початкової школи для роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття : монографія4.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.