Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12032
Title: Роль цифровізації у підтримці інклюзивної освіти дітей дошкільного віку з аутистичними порушеннями в Україні
Authors: Чекан, Оксана Іванівна
Keywords: інклюзивна освіта
особливі освітні потреби
закони України
дошкільна освіта
інклюзив ні групи
корекційно-розвиткова діяльність
педагогічні інновації
інформаційно-комунікаційні технології
діти з аутизмом
аутичний спектр
цифровізація
Issue Date: 2024
Publisher: Ужгород
Abstract: Стаття присвячена аналізу особливостей інклюзивної освіти в Україні, зокрема її впровадженню в закладах дошкільної освіти для дітей з аутистичними порушеннями. Основна увага приділяється використанню цифровізації як ефективного засобу для підтримки та розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Автор розглядає нормативно-правову базу, яка регламентує інклюзивну освіту в Україні, включаючи закони «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії», «Про охорону дитинства», «Про соціальні послуги» та інші.
Description: Чекан, Оксана Іванівна Роль цифровізації у підтримці інклюзивної освіти дітей дошкільного віку з аутистичними порушеннями в Україні / Оксана Іванівна Чекан // Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи : науковий журнал / гол. ред. Стеблюк С.В. - Ужгород : ВД "Гельветика", 2024. - № 3. - С. 48-54
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12032
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE_ROLE_OF_DIGITALIZATION.pdfРоль цифровізації у підтримці інклюзивної освіти дітей дошкільного віку з аутистичними порушеннями в Україні790.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.