Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12030
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorБарна, Христина Василівна-
dc.contributor.authorБерезюк, Б. А.-
dc.date.accessioned2024-12-10T08:26:52Z-
dc.date.available2024-12-10T08:26:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12030-
dc.descriptionЧекан, О. І. Методика використання інноваційних пристроїв технології ай-трекінгу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / О. І. Чекан, Х. В. Барна, Б. А. Березюк // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. - Одеса : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - Випуск 39. - С. 100-105.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження є безперечною, оскільки сьогодні є багато дітей з особливими освітніми потребами, які не мають можливості отримувати освітні послуги без використання ІКТ. Проаналізовано нормативну базу України та праці науковців щодо використання ІКТ у роботі з особливими дітьми. Мета статті – проаналізувати види ай-трекерів, що були розроблені компанією “Tobii Dynavox”, обґрунтувати особливості та методику використання технології ай-трекінг (окулогафії) у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Автори акцентують увагу на ай-трекерах.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectай-трекінгuk_UA
dc.subjectдитинаuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.titleМетодика використання інноваційних пристроїв технології ай-трекінгу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodology _for_ using _innovative_ eye_tracking.pdfМетодика використання інноваційних пристроїв технології ай-трекінгу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.