Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11991
Назва: Вплив розвитку Big Data на клієнтоорієнтованість роздрібних торгівельних мереж
Автори: Пугачевська, Катерина Йосипівна
Ключові слова: клієнт
клієнтоорієнтованість
роздрібна торгівля
торговельні мережі
Big Data
Дата публікації: 2020
Видавництво: Умань
Опис: Пугачевська, К. Й. Вплив розвитку Big Data на клієнтоорієнтованість роздрібних торгівельних мереж / К. Й. Пугачевська // Теоретичні, методичні та практичні аспекти сталого розвитку економіки України : колективна монографія / гол. ред. О.О. Непочатенко. - Умань : Видавець "Сочінський М.М.", 2020. - С. 213-217.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11991
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ impact_ of_ Big_ Data_ development.pdfВплив розвитку Big Data на клієнтоорієнтованість роздрібних торгівельних мереж2.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.