Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11929
Назва: | Особливості організації інклюзивного навчання: співпраця педагога з родиною |
Автори: | Данканич, В. Я. Фенчак, Любов Михайлівна |
Ключові слова: | співпраця інклюзивне навчання співпраця з батьками Міжнародні конференції |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Опис: | Данканич, В. Я. Особливості організації інклюзивного навчання: співпраця педагога з родиною / В. Я. Данканич, Л. М. Фенчак // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2024 р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.117-120. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11929 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Features_of_organizing_inclusive_education_cooperation_between_the_teacher_and_the_family.pdf | Особливості організації інклюзивного навчання: співпраця педагога з родиною | 691.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.