Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11900
Назва: Використання штучного інтелекту вчителем у початковій школі: психологічні особливості та ризики
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Хома, Петро Петрович
Ключові слова: штучний інтелект
искусственный интеллект
вчителі, учителя
початкова школа
штучний інтелект
міжнародні конференції
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Щербан, Т. Д. Використання штучного інтелекту вчителем у початковій школі: психологічні особливості та ризики / Т. Д. Щербан, П. П. Хома // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2024 р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.34-37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11900
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_use_of_artificial_intelligence_by_a_teacher_in_primary_school_psychological_features_and_risks.pdfВикористання штучного інтелекту вчителем у початковій школі: психологічні особливості та ризики690.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.