Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/118
Назва: Роль завдань і запитань проблемно-пошукового характеру у розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі вивчення історії України
Автори: Кобаль, Василь Іванович
Ключові слова: проблема
проблемна ситуація
проблемне навчання
пізнавальний інтерес
пізнавальна активність
Дата публікації: 2012
Видавництво: Київський національний лінгвістичний університет
Серія/номер: Збірник наукових праць;№45
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості поєднання репродуктивного та проблемного навчання історії рідного краю, які мають сприяти більш глибокому усвідомленню матеріалу і таким чином створювати умови для розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі вивчення історії України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/118
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
05_Kobal_2012.pdfРоль завдань і запитань проблемно-пошукового характеру у розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі вивчення історії України2.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.