Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11893
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКончович, Катерина Тиберіївна-
dc.date.accessioned2024-11-26T12:46:37Z-
dc.date.available2024-11-26T12:46:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11893-
dc.descriptionKonchovych, K. T. Sociocultural prerequisites for reforming the primary school in the United States / K. T. Konchovych // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 16 травня 2024 р. / гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С. 276-278.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectміжнародні конференціїuk_UA
dc.titleSociocultural prerequisites for reforming the primary school in the United Statesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sociocultural_prerequisites_for_reforming_the_primary_school_in_the_United_States.pdfСоціокультурні передумови реформування початкової школи в США831.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.