Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11893
Назва: | Sociocultural prerequisites for reforming the primary school in the United States |
Автори: | Кончович, Катерина Тиберіївна |
Ключові слова: | початкова школа початкова освіта міжнародні конференції |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Опис: | Konchovych, K. T. Sociocultural prerequisites for reforming the primary school in the United States / K. T. Konchovych // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 16 травня 2024 р. / гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С. 276-278. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11893 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sociocultural_prerequisites_for_reforming_the_primary_school_in_the_United_States.pdf | Соціокультурні передумови реформування початкової школи в США | 831.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.