Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11893
Назва: Sociocultural prerequisites for reforming the primary school in the United States
Автори: Кончович, Катерина Тиберіївна
Ключові слова: початкова школа
початкова освіта
міжнародні конференції
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Konchovych, K. T. Sociocultural prerequisites for reforming the primary school in the United States / K. T. Konchovych // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 16 травня 2024 р. / гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С. 276-278.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11893
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sociocultural_prerequisites_for_reforming_the_primary_school_in_the_United_States.pdfСоціокультурні передумови реформування початкової школи в США831.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.