Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11882
Title: Методика ознайомлення з довкіллям дітей раннього та дошкільного віку: методичні рекомендації для підготовки до практичних занять та організації самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта
Authors: Граб, Ольга Володимирівна
Keywords: практична робота
ознайомлення з довкіллям
діти
раній і дошкільний вік
Issue Date: 2024
Abstract: Навчальне видання призначене для ґрунтовної підготовки до практичних занять та організації самостійної роботи в процесі оволодіння навчальною дисципліною «Методика ознайомлення з довкіллям дітей раннього та дошкільного віку». Відповідно до програми навчальної дисципліни висвітлено зміст, мету і завдання курсу. У навчальному виданні представлено зміст практичних занять з курсу, запитання для самоконтролю, завдання для самостійної роботи, тематику рефератів, короткий термінологічний словник. Видання розраховане на здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта. Матеріали видання стануть у нагоді викладачам ЗВО для проведення практичних занять зі здобувачами.
Description: Методика ознайомлення з довкіллям дітей раннього та дошкільного віку: методичні рекомендації для підготовки до практичних занять та організації самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта / укладач О.В. Граб. Мукачево: МДУ, 2024. - 42 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11882
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodology_ for_ familiarizing_ early_ and _preschool.pdfМетодика ознайомлення з довкіллям дітей раннього та дошкільного віку: методичні рекомендації для підготовки до практичних занять та організації самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.