Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11842Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кочан, Василь Михайлович | - |
| dc.contributor.author | Пеняк, Павло | - |
| dc.date.accessioned | 2024-11-08T09:52:46Z | - |
| dc.date.available | 2024-11-08T09:52:46Z | - |
| dc.date.issued | 2022 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11842 | - |
| dc.description | Кочан, В. Аксіологічний підхід до формування професійної компетентності в майбутніх фахівців сфери туризму у процесі викладання професійно-орієнтованих дисциплін які мають філософську основу / В. Кочан, П. Пеняк // Міжнародний та національний досвід суспільно-географічного розвитку туристичної галузі в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 28 жовтня 2022 року / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - С.115-119 | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
| dc.subject | аксіологічний підхід | uk_UA |
| dc.subject | формування професійної компетентності | uk_UA |
| dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
| dc.subject | туризм | uk_UA |
| dc.subject | професійно-орієнтовані дисципліни | uk_UA |
| dc.title | Аксіологічний підхід до формування професійної компетентності в майбутніх фахівців сфери туризму у процесі викладання професійно-орієнтованих дисциплін які мають філософську основу | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Тези доповідей | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Axiological_approach.pdf | АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ТУРИЗМУ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН, ЯКІ МАЮТЬ ФІЛОСОФСЬКУ ОСНОВУ | 5.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.