Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11835
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Котубей, Віта Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-05T12:41:34Z | - |
dc.date.available | 2024-11-05T12:41:34Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11835 | - |
dc.description | Формування соціокультурної взаємодії майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] : практичний порадник для здобувачів фахової передвищої, вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта / укладач В.Ф. Котубей. - Мукачево : МДУ, 2024. - 41 с | uk_UA |
dc.description.abstract | Навчально-методичневидання спрямовано на підготовку майбутніх учителів початкових класів у галузі здійснення соціокультурної професійної діяльності з вивчення навчальних дисциплін«Історія України», «Всесвітня історія», «Громадянська освіта», «Історія світової культури», «Психологія (загальна, вікова, педагогічна)», «Педагогіка», «Методика навчанняінтегрованого курсу «Я досліджую світ» що є однією з визначальних умов успішної майбутньої професійно-педагогічної діяльності учителів НУШ та всіх хто цікавиться сучасними тенденціями розвитку освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | соціокультурна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі | uk_UA |
dc.subject | початкові класи | uk_UA |
dc.subject | практичний порадник | uk_UA |
dc.title | Формування соціокультурної взаємодії майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] : практичний порадник для здобувачів фахової передвищої, вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Методичні рекомендації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formation_of_socio-cultural.pdf | ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.