Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801
Назва: | Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці |
Автори: | Шкріба, С. |
Ключові слова: | науковий підхід метод дослідження методологія педагогічна персоналія життєпис творча спадщина педагогічні ідеї історико-педагогічне дослідження історико-педагогічна наука |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено поняття підходу й поняття методології в історико-педагогічному дослідженні. Зосереджено увагу на різних інтерпретаціях цього визначення серед науковців. Проаналізовано низку наукових напрямів, які є фундаментальними в дослідженнях життєвого і творчого шляху педагогічних персоналій |
Опис: | Шкріба С. Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, X(50), 2022. С.69-73 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Scientific_approaches_to_research.pdf | Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці | 1.49 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.