Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801
Назва: Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці
Автори: Шкріба, С.
Ключові слова: науковий підхід
метод дослідження
методологія
педагогічна персоналія
життєпис
творча спадщина
педагогічні ідеї
історико-педагогічне дослідження
історико-педагогічна наука
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено поняття підходу й поняття методології в історико-педагогічному дослідженні. Зосереджено увагу на різних інтерпретаціях цього визначення серед науковців. Проаналізовано низку наукових напрямів, які є фундаментальними в дослідженнях життєвого і творчого шляху педагогічних персоналій
Опис: Шкріба С. Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, X(50), 2022. С.69-73
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_approaches_to_research.pdfНаукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці1.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.