Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801
Title: Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці
Authors: Шкріба, С.
Keywords: науковий підхід
метод дослідження
методологія
педагогічна персоналія
життєпис
творча спадщина
педагогічні ідеї
історико-педагогічне дослідження
історико-педагогічна наука
Issue Date: 2022
Abstract: У статті висвітлено поняття підходу й поняття методології в історико-педагогічному дослідженні. Зосереджено увагу на різних інтерпретаціях цього визначення серед науковців. Проаналізовано низку наукових напрямів, які є фундаментальними в дослідженнях життєвого і творчого шляху педагогічних персоналій
Description: Шкріба С. Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, X(50), 2022. С.69-73
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Scientific_approaches_to_research.pdfНаукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.