Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11800
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шкріба, С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-17T09:20:11Z | - |
dc.date.available | 2024-10-17T09:20:11Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11800 | - |
dc.description | Шкріба С. Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці / С. Шкріба // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences. - X(50), I.: 269, 2022 Dec. - Р. 69-73 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено поняття підходу й поняття методології в історико-педагогічному дослідженні. Зосереджено увагу на різних інтерпретаціях цього визначення серед науковців. Проаналізовано низку наукових напрямів, які є фундаментальними в дослідженнях життєвого і творчого шляху педагогічних персоналій. Коротко схарактеризовано особливості кожного з них. Зʼясовано, що деякі наукові підходи, які доцільно використовувати в історико-педагогічних дослідженнях, педагогіка запозичила з інших галузей наукових знань. Наголошено на важливості використання спеціальних підходів, які у своїй сукупності сприятимуть реконструюванню детальної біографії досліджуваної особистості, об’єктивності, установленню причинно-наслідкових зв’язків між фактами. Уточнено,що правильний підбір наукових напрямів забезпечить систематизацію та узагальнення великого масиву досліджуваних джерел. Підкреслено, що використання тих чи інших підходів у науковому дослідженні повинно супроводжуватися алгоритмом їхнього застосування. Наголошено, що тільки органічне поєднання наукових підходів сприятиме якнайповнішому розкриттю досліджуваної теми. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | науковий підхід | uk_UA |
dc.subject | метод дослідження | uk_UA |
dc.subject | методологія | uk_UA |
dc.subject | педагогічна персоналія | uk_UA |
dc.subject | життєпис | uk_UA |
dc.subject | творча спадщина | uk_UA |
dc.subject | педагогічні ідеї | uk_UA |
dc.subject | історико-педагогічне дослідження | uk_UA |
dc.subject | історико-педагогічна наука | uk_UA |
dc.title | Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Scientific_ approaches_ to_ the_ study _of_ the_ teacher's _personality_ in_ historical-pedagogical_ science.pdf | Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.