Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11776
Название: | Емоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти |
Авторы: | Іванова, Вікторія Вікторівна |
Ключевые слова: | емоції емоційність емоційний розвиток емоційна сфера освітньо-виховний процес дошкільник |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Дрогобич |
Краткий осмотр (реферат): | У статті здійснено аналіз наукових підходів зарубіжних та українських учених до визначення сутності і класифікації емоцій. Особливу увагу зосереджено на класифікаціях емоцій, які необхідно ураховувати в організації освітньо-виховного процесу в розрізі дошкільного дитинства. Емоції розглядаються як вікова цінність дошкільників і як вектор успішності освітньо-виховного процесу. |
Описание: | Іванова, Вікторія Емоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти / Вікторія Іванова // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал / гол. ред. М.Галів. - Дрогобич, 2024. - № 9(229). - С.52-56 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11776 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
EMOTIONS_AS_A_VECTOR.pdf | ЕМОЦІЇ ЯК ВЕКТОР УСПІШНОСТІ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | 1.34 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.