Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11776
Название: Емоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти
Авторы: Іванова, Вікторія Вікторівна
Ключевые слова: емоції
емоційність
емоційний розвиток
емоційна сфера
освітньо-виховний процес
дошкільник
Дата публикации: 2024
Издательство: Дрогобич
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено аналіз наукових підходів зарубіжних та українських учених до визначення сутності і класифікації емоцій. Особливу увагу зосереджено на класифікаціях емоцій, які необхідно ураховувати в організації освітньо-виховного процесу в розрізі дошкільного дитинства. Емоції розглядаються як вікова цінність дошкільників і як вектор успішності освітньо-виховного процесу.
Описание: Іванова, Вікторія Емоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти / Вікторія Іванова // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал / гол. ред. М.Галів. - Дрогобич, 2024. - № 9(229). - С.52-56
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11776
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
EMOTIONS_AS_A_VECTOR.pdfЕМОЦІЇ ЯК ВЕКТОР УСПІШНОСТІ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ1.34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.