Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11774
Название: | Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку як наукова проблема |
Авторы: | Попович, Оксана Михайлівна |
Ключевые слова: | діти дошкільного віку соціально-емоційний розвиток емоційний розвиток соціальний розвиток соціалізація |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Дрогобич |
Краткий осмотр (реферат): | У статті представлено обґрунтування проблеми соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку вітчизняними і зарубіжними науковцями. Соціально-емоційний розвиток авторка вважає однією із вагомих передумов повноцінного розвитку дитини-дошкільника, ефективної адаптації її до життя у соціумі, збереження фізичного та психічного здоров’я, підготовки до шкільного навчання. Враховуючи здобутки вітчизняних та зарубіжних наукових студій, соціально-емоційний розвиток трактується як здатність дитини дошкільного віку сприймати як власні емоції, так і емоції, думки, уподобання навколишніх, володіти навичками соціальної поведінки та спілкування з дорослими й однолітками. |
Описание: | Попович, Оксана Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку як наукова проблема / Оксана Попович // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал / гол. ред. М.Галів. - Дрогобич, 2024. - № 9(229). - С.62-66 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11774 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Social_and_emotional.pdf | Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку як наукова проблема | 1.28 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.