Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11772
Назва: Logistics as a strategic factor of competetiveness in the tourism industry: success stories
Автори: Medvid, Larysa
Медвідь, Лариса Іванівна
Didovych, Oleksandr
Дідович, О.
Yanchyk, Ihor
Янчик, І.
Ключові слова: tourism
туризм
logistics
логістика
effective planning
ефективне планування
booking
бронювання
"coverage effect"
"ефект охоплення"
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса
Короткий огляд (реферат): The modern tourism market is characterized by a high level of competition, which requires companies to constantly seek new ways to improve the efficiency and quality of their services. Since logistics is a factor affecting the competitiveness of tourism enterprises, its role has significantly increased in recent years, turning into a strategic tool for achieving success.Сучасний туристичний ринок характеризується високим рівнем конкуренції, що вимагає від бізне- сів постійного пошуку нових шляхів підвищення ефективності та якості своїх послуг. Оскільки одним із ключових факторів, що впливають на конкурентоспроможність туристичних підприємств, є логістика, в останні роки її роль значно зросла, перетворившись на стратегічний інструмент досягнення успіху.Наразі ефективна логістика дозволяє оптимізувати всі етапи процесу надання туристичних послуги, від бронювання до повернення клієнта додому, забезпечуючи високий рівень задоволеності споживачів.
Опис: Medvid Larysa, Didovych Oleksandr, Yanchyk Ihor Logistics as a strategic factor of competetiveness in the tourism industry: success stories / Medvid Larysa, Didovych Oleksandr, Yanchyk Ihor // Економіка та суспільство : електронний журнал з економічних наук / гол.ред. Головко О.П. - Одеса : ВД "Гельветика", 2024. - Вип. 65
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11772
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LOGISTICS.pdfLOGISTICS AS A STRATEGIC FACTOR OF COMPETITIVENESS IN THE TOURISM INDUSTRY: SUCCESS STORIES715.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.