Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPoliakov, I.-
dc.contributor.authorПоляков, І. В.-
dc.contributor.authorKampov, N.-
dc.contributor.authorКампов, Надія Семенівна-
dc.contributor.authorKasinecz`, O.-
dc.contributor.authorКасинець, Отокар Вікторович-
dc.date.accessioned2024-10-04T09:45:56Z-
dc.date.available2024-10-04T09:45:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11770-
dc.descriptionPoliakov I., Kampov N., Kasinecz O. Digital principles of mamagement and quality adjustment of tourism products in small business / Poliakov I., Kampov N., Kasinecz O. // Агросвіт : науково-практичний журнал / гол. ред. Васильєва Н.К. - Дніпро, 2024. - №18. - Р. 98-103uk_UA
dc.description.abstractThe article aims to identify core aspects of using digital tools to enhance the quality of tourism products and developrecommendations for their effective implementation. By analyzing existing practices and technologies, researchers aimedto provide an understanding of how digitalization can improve tourism products and offer sustainable competitiveadvantages for small businesses. Метою статті є виявлення ключових аспектів використання цифрових інструментів для підвищення якості тури-стичного продукту та розробка рекомендацій для їх ефективного впровадження. Аналізуючи чинні практики та тех-нології, науковці прагнули надати зрозуміння тому, як цифровізація може вплинути на покращення туристичнихпродуктів та забезпечити стійкі конкурентні переваги для малих підприємствuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДніпроuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectcompetitiveness enhancementuk_UA
dc.subjectпідвищення конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectsales growthuk_UA
dc.subjectзбільшення продажівuk_UA
dc.subjectcustomer loyaltyuk_UA
dc.subjectлояльність клієнтівuk_UA
dc.subjectcost optimizationuk_UA
dc.subjectоптимізація витратuk_UA
dc.titleDigital principles of mamagement and quality adjustment of tourism products in small businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DIGITAL_ PRINCIPLES.pdfDigital principles of mamagement and quality adjustment of tourism products in small business1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.