Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11770
Title: Digital principles of mamagement and quality adjustment of tourism products in small business
Authors: Poliakov, I.
Поляков, І. В.
Kampov, N.
Кампов, Надія Семенівна
Kasinecz`, O.
Касинець, Отокар Вікторович
Keywords: quality
якість
digitalization
цифровізація
competitiveness enhancement
підвищення конкурентоспроможності
sales growth
збільшення продажів
customer loyalty
лояльність клієнтів
cost optimization
оптимізація витрат
Issue Date: 2024
Publisher: Дніпро
Abstract: The article aims to identify core aspects of using digital tools to enhance the quality of tourism products and developrecommendations for their effective implementation. By analyzing existing practices and technologies, researchers aimedto provide an understanding of how digitalization can improve tourism products and offer sustainable competitiveadvantages for small businesses. Метою статті є виявлення ключових аспектів використання цифрових інструментів для підвищення якості тури-стичного продукту та розробка рекомендацій для їх ефективного впровадження. Аналізуючи чинні практики та тех-нології, науковці прагнули надати зрозуміння тому, як цифровізація може вплинути на покращення туристичнихпродуктів та забезпечити стійкі конкурентні переваги для малих підприємств
Description: Poliakov I., Kampov N., Kasinecz O. Digital principles of mamagement and quality adjustment of tourism products in small business / Poliakov I., Kampov N., Kasinecz O. // Агросвіт : науково-практичний журнал / гол. ред. Васильєва Н.К. - Дніпро, 2024. - №18. - Р. 98-103
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11770
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIGITAL_ PRINCIPLES.pdfDigital principles of mamagement and quality adjustment of tourism products in small business1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.