Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11765
Title: Засади еволюції концепцій мережевого та гнучкого (змінного) торговельного бізнесу
Authors: Маслиган, Олена Олександрівна
Гоблик, Володимир Васильович
Пустовіт, О. Г.
Keywords: управління системами масового обслуговування
мережевий ритейл
змінність у торгівлі
тимчасові торгові осередки
моделі торгового підприємництва
Issue Date: 2024
Publisher: Київ
Abstract: Наразі мережевий та гнучкий (змінний) торговельний бізнес є концепціями, які визначаютьнові підходи до о ргані заці ї та управлінн я тор гівлею. Зазнач имо, що якщо мова йде про мере!жевий торговельний бізнес, то загальна спрямованість еволюції полягає у розширенні підходівдо співпраці та партнерства, у розширенні кола використовуваних технологій та доступних да!них про споживачів та аналітики, компанії. Якщо мова йде про гнучкий торговельний бізнес, тозагальна спрямованість еволюції полягає у розширенні адаптивності та реакційності на зміни,мінімізації запасів, експериментації та інноватизації.
Description: Маслиган О.О., Гоблик В.В., Пустовіт О.Г. Засади еволюції концепцій мережевого та гнучкого (змінного) торговельного бізнесу / Маслиган О.О., Гоблик В.В., Пустовіт О.Г. // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал / гол.ред. Ємельянов В.М. - Київ, 2024. - №1. - С. 22-27
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11765
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PRINCIPLES_OF_THE_EVOLUTION.pdfЗасади еволюції концепцій мережевого та гнучкого (змінного) торговельного бізнесу909.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.