Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГраб, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-09-26T07:13:54Z-
dc.date.available2024-09-26T07:13:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11752-
dc.descriptionГраб, Ольга Методологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку / Ольга Граб // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / гол.ред. Пантюк М.П. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2024. - Вип. 73, Т.1. - С.369-376uk_UA
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано дефініції понять "методологія", "методологічний підхід", "система", "системний", "підхід". Опрацьовано методологічні підходи, які можуть бути пріоритетними для розробки структурно- функціональної моделі нашого дослідження. Невідповідності між методологічними підходами наразі обмежують прогресу вивченні нашої проблеми, а вказівок щодо стандартизації використання цих підходів мало. Таким чином, мета нашого дослідження полягає в тому, щоб систематично переглянути методологічні підходи та сформувати систему підходів щодо професійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку. Розглянуті методологічні підходи, а саме: системний, аксіологічний, компетентнісний, діяльнісний та синергетичний відображають загальні процеси наукового пізнання, тому що наявні всі її структурні елементи: поняття; закони, закономірності та принципи; алгоритми і правила; ідеї, які її єднають. Але нами розкрито доцільність та актуальність їх використання у підготовці майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку. Систематизовані нами методологічні підходи дають змогу викладачеві виступати в ролі організатора піз-навальної діяльності здобувачів та гарантувати якісний добір методичного інструментарію. У процесі про-фесійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку важливим елементом є визначення ефективних підходів до організації освітнього процесу, які можуть оптимізувати цей процес, зробити його більш ефективним і відповідним до потреб сьогодення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectметодологічний підхідuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectаксіологічний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectдіяль-нісний підхідuk_UA
dc.subjectсинергетичний підхідuk_UA
dc.titleМетодологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodological _approaches_ to_ the_ professional _training_ of _future _educators.pdfМетодологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку986.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.