Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11751
Title: Модель системи підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку
Authors: Граб, Ольга Володимирівна
Keywords: майбутні вихователі дітей дошкільного віку
структурнофункціональна модель
системи підготовки майбутніх вихователів
діти дошкільного віку
професійна підготовка
Issue Date: 2023
Publisher: Львів
Abstract: У статті представлено структурно-функціональну модель системи підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку. Окреслені мета та завдання структурнофункціональної моделі системи підготовки майбутніх вихователів. На основі аналізу наукових джерел витлумачено сутність понять «модель». Розроблена модель наочно відображає функціональність і динамічність чотирьох етапів, за допомогою яких нам вдалося отримати різницю між вихідними та прикінцевими даними, а саме: організаційно-цільовий, теоретико-методологічний, змістовно-організаційний, результативно-оцінювальний. Визначено педагогічні умови (організаційно-педагогічні, психолого-педагогічні, дидактичні) реалізація яких уможливить ефективність запровадження розробленої нами структурно-функціональної моделі системи підготовки майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти.
Description: Граб, О. Модель системи підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку / Ольга Володимирівна Граб // Академічні візії : електронний журнал / ред.кол. - Львів, 2023. - Вип. 32. - С. 1-8
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11751
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A_ model _of_the_ system _of training _future educators for the formation.pdfМодель системи підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку708.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.