Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтегней, Маріанна Іванівна-
dc.contributor.authorГринчак, Ігор-
dc.contributor.authorМейсар, Богдан-
dc.contributor.authorОсуський, Станіслав-
dc.date.accessioned2024-09-24T09:08:42Z-
dc.date.available2024-09-24T09:08:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11735-
dc.descriptionСтегней М. Статистична оцінка рівня іміджевості національної економіки та брендів компаній україни в системі транспортно-логістичного бізнесу / Стегней, М., Гринчак, І., Мейсар, Б., & Осуський С. - Мodeling the development of the economic systems.- (4),2023. - С. 146–152uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду питань іміджевості національної економіки та окремих брендів компаній, статистичній оцінці рівнів іміджевості та характеристиці їх впливу на розвиток транспортно-логістичного бізнесу. Наведено визначення понять «іміджевість національної економіки», «іміджевість компанії», «статистична оцінка рівня іміджевості». Охарактеризовано вплив іміджевості на конкурентоспроможність і привабливість національної економіки за допомогою брендингу, який є складовою маркетингових технологій. Доведено, що брендинг допомагає залучати іноземні інвестиції, розвивати експорт, збільшувати кількість туристів і підвищувати почуття гордості у громадян країни. Доведено також, що розвиток брендингу стимулює розвиток транспортно-логістичного бізнесу. Окреслено шляхи розвитку національного брендингу. Охарактеризовано класифікацію брендів за Індексом міцності бренда. Досліджено динаміку вартості національного бренду України топ найдорожчих брендів компаній України. Доведено, що Україні необхідно продовжувати працювати над розвитком своїх брендів, що передбачає постійний моніторинг громадської думки, дослідження ринку та внесення необхідних коректив у маркетингові стратегії. Все це позитивно буде впливати на розвиток транспортно-логістичного бізнесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectіміджевістьuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectстатистична оцінкаuk_UA
dc.subjectтранспортно-логістичний бізнесuk_UA
dc.titleСтатистична оцінка рівня іміджевості національної економіки та брендів компаній україни в системі транспортно-логістичного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Statistical_ assessment_ of _the_ image _level _of_ the_ national.pdfСтатистична оцінка рівня іміджевості національної економіки та брендів компаній україни в системі транспортно-логістичного бізнесу870.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.