Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11734
Назва: Трансформація готельно-ресторанного обслуговування в умовах цифровізації
Автори: Стегней Маріанна Іванівна
Нодь Оршоя Ласлівна
Бергхауер Олександр Олександрович
Кампов Надія Семенівна
Ключові слова: цифровізація
цифрові інструменти
готельно-ресторанний бізнес
автоматизовані системи управління
цифрова трансформація готельно-ресторанних послуг
цифровий маркетинг
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню особливостей та основних напрямів трансформації готельно-ресторанних послуг в умовах цифровізації. Доведено, що передумовами для впровадження цифрових технологій у готельно-ресторанному бізнесі є зростаюча конкуренція, потреба в підвищенні ефективності операцій та покращенні якості обслуговування клієнтів. Сюди також входять зміни в споживчих очікуваннях, де клієнти все більше цінують зручність онлайн-замовлень, швидкість обробки транзакцій та персоналізований підхід. Встановлено, що під впливом процесів цифровізації в усіх сферах життя сучасні ресторани активно впроваджують цифрові технології, використання яких дозволяє автоматизувати та оптимізувати більшість операційних процесів. Попри зростання цифрової активності, вітчизняні ресторани на сьогодні все ще не досягли таких темпів цифровізації, як інші галузі або аналогічні підприємства в окремих країнах глобального оточення. Це підтверджується недостатньо високою питомою вагою електронних продаж (близько 12% ) та низьким рівнем упровадження технологій BIG DATA (8,9%) у сфері управління та аналітики ресторанних господарств. Проведені дослідження показали, що найшвидшими темпами в готельно-ресторанному обслуговуванні впроваджуються такі інструменти цифровізації: цифровий маркетинг, розвиток цифрових платформ з доставки їжі (FoodTech), автоматизовані системи управління та інтерактивні технології. Цифрова трансформація через впровадження сучасних технологій у бізнес-процеси закладів громадського харчування дозволяє оперативно адаптуватися до змінюваних умов ринку, що своєю чергою підвищує конкурентоспроможність ресторанного бізнесу. Аргументовано, що ефективність процесів цифровізації ресторанних послуг залежить від вибору найбільш оптимального співвідношення між програмними засобами і цифровими інструментами та автентичними особливостями кожного ресторану, цільового кола клієнтів, їх смаків і уподобань та іміджевою стратегією позиціювання на ринку громадського харчування.
Опис: Стегней М. Трансформація готельно-ресторанного обслуговування в умовах цифровізації / Стегней Маріанна Іванівна, Нодь Оршоя Ласлівна, Бергхауер Олександр Олександрович, Кампов Надія Семенівна // Український журнал прикладної економіки та техніки : науковий журнал / гол. ред. Язлюк Б. - Тернопіль : ТНЕК, 2024. - Т.9, №3. - С. 26-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11734
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Transformation _of_ hotel _and_ restaurant.pdfТрансформація готельно-ресторанного обслуговування в умовах цифровізації372.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.