Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11734
Название: Трансформація готельно-ресторанного обслуговування в умовах цифровізації
Авторы: Стегней Маріанна Іванівна
Нодь Оршоя Ласлівна
Бергхауер Олександр Олександрович
Кампов Надія Семенівна
Ключевые слова: цифровізація
цифрові інструменти
готельно-ресторанний бізнес
автоматизовані системи управління
цифрова трансформація готельно-ресторанних послуг
цифровий маркетинг
Дата публикации: 2024
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню особливостей та основних напрямів трансформації готельно-ресторанних послуг в умовах цифровізації. Доведено, що передумовами для впровадження цифрових технологій у готельно-ресторанному бізнесі є зростаюча конкуренція, потреба в підвищенні ефективності операцій та покращенні якості обслуговування клієнтів. Сюди також входять зміни в споживчих очікуваннях, де клієнти все більше цінують зручність онлайн-замовлень, швидкість обробки транзакцій та персоналізований підхід. Встановлено, що під впливом процесів цифровізації в усіх сферах життя сучасні ресторани активно впроваджують цифрові технології, використання яких дозволяє автоматизувати та оптимізувати більшість операційних процесів. Попри зростання цифрової активності, вітчизняні ресторани на сьогодні все ще не досягли таких темпів цифровізації, як інші галузі або аналогічні підприємства в окремих країнах глобального оточення. Це підтверджується недостатньо високою питомою вагою електронних продаж (близько 12% ) та низьким рівнем упровадження технологій BIG DATA (8,9%) у сфері управління та аналітики ресторанних господарств. Проведені дослідження показали, що найшвидшими темпами в готельно-ресторанному обслуговуванні впроваджуються такі інструменти цифровізації: цифровий маркетинг, розвиток цифрових платформ з доставки їжі (FoodTech), автоматизовані системи управління та інтерактивні технології. Цифрова трансформація через впровадження сучасних технологій у бізнес-процеси закладів громадського харчування дозволяє оперативно адаптуватися до змінюваних умов ринку, що своєю чергою підвищує конкурентоспроможність ресторанного бізнесу. Аргументовано, що ефективність процесів цифровізації ресторанних послуг залежить від вибору найбільш оптимального співвідношення між програмними засобами і цифровими інструментами та автентичними особливостями кожного ресторану, цільового кола клієнтів, їх смаків і уподобань та іміджевою стратегією позиціювання на ринку громадського харчування.
Описание: Стегней М. Трансформація готельно-ресторанного обслуговування в умовах цифровізації / Стегней Маріанна Іванівна, Нодь Оршоя Ласлівна, Бергхауер Олександр Олександрович, Кампов Надія Семенівна // Український журнал прикладної економіки та техніки : науковий журнал / гол. ред. Язлюк Б. - Тернопіль : ТНЕК, 2024. - Т.9, №3. - С. 26-29.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11734
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Transformation _of_ hotel _and_ restaurant.pdfТрансформація готельно-ресторанного обслуговування в умовах цифровізації372.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.