Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11734
Title: Трансформація готельно-ресторанного обслуговування в умовах цифровізації
Authors: Стегней Маріанна Іванівна
Нодь Оршоя Ласлівна
Бергхауер Олександр Олександрович
Кампов Надія Семенівна
Keywords: цифровізація
цифрові інструменти
готельно-ресторанний бізнес
автоматизовані системи управління
цифрова трансформація готельно-ресторанних послуг
цифровий маркетинг
Issue Date: 2024
Abstract: Стаття присвячена дослідженню особливостей та основних напрямів трансформації готельно-ресторанних послуг в умовах цифровізації. Доведено, що передумовами для впровадження цифрових технологій у готельно-ресторанному бізнесі є зростаюча конкуренція, потреба в підвищенні ефективності операцій та покращенні якості обслуговування клієнтів. Сюди також входять зміни в споживчих очікуваннях, де клієнти все більше цінують зручність онлайн-замовлень, швидкість обробки транзакцій та персоналізований підхід. Встановлено, що під впливом процесів цифровізації в усіх сферах життя сучасні ресторани активно впроваджують цифрові технології, використання яких дозволяє автоматизувати та оптимізувати більшість операційних процесів. Попри зростання цифрової активності, вітчизняні ресторани на сьогодні все ще не досягли таких темпів цифровізації, як інші галузі або аналогічні підприємства в окремих країнах глобального оточення. Це підтверджується недостатньо високою питомою вагою електронних продаж (близько 12% ) та низьким рівнем упровадження технологій BIG DATA (8,9%) у сфері управління та аналітики ресторанних господарств. Проведені дослідження показали, що найшвидшими темпами в готельно-ресторанному обслуговуванні впроваджуються такі інструменти цифровізації: цифровий маркетинг, розвиток цифрових платформ з доставки їжі (FoodTech), автоматизовані системи управління та інтерактивні технології. Цифрова трансформація через впровадження сучасних технологій у бізнес-процеси закладів громадського харчування дозволяє оперативно адаптуватися до змінюваних умов ринку, що своєю чергою підвищує конкурентоспроможність ресторанного бізнесу. Аргументовано, що ефективність процесів цифровізації ресторанних послуг залежить від вибору найбільш оптимального співвідношення між програмними засобами і цифровими інструментами та автентичними особливостями кожного ресторану, цільового кола клієнтів, їх смаків і уподобань та іміджевою стратегією позиціювання на ринку громадського харчування.
Description: Стегней М. Трансформація готельно-ресторанного обслуговування в умовах цифровізації / Стегней Маріанна Іванівна, Нодь Оршоя Ласлівна, Бергхауер Олександр Олександрович, Кампов Надія Семенівна // Український журнал прикладної економіки та техніки : науковий журнал / гол. ред. Язлюк Б. - Тернопіль : ТНЕК, 2024. - Т.9, №3. - С. 26-29.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11734
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Transformation _of_ hotel _and_ restaurant.pdfТрансформація готельно-ресторанного обслуговування в умовах цифровізації372.26 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!