Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11732
Назва: Створення сенсорно-збагаченого середовища для дітей раннього віку: методичні рекомендації до організації самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта
Автори: Попович, Оксана Михайлівна
Граб, О. В.
Ключові слова: створення сенсорно-збагаченого
навчальні виданні
рекомендована література
Дата публікації: 2024
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У навчальному виданні окреслено програмовий зміст навчальної дисципліни «Створення сенсорно-збагаченого середовища для дітей раннього віку»; запропоновано завдання для самостійної роботи здобувачів та критерії їх оцінювання; подано орієнтовний перелік тестових завдань та список рекомендованої літератури. Видання адресовано здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 012 Дошкільна освіта.
Опис: Створення сенсорно-збагаченого середовища для дітей раннього віку: методичні рекомендації до організації самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта /укладачі О. М. Попович, О. В. Граб. - Мукачево: МДУ, 2024. - 74 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11732
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Creating_ a_ sensory-enriched_ environment_ for_ young _children.pdfСтворення сенсорно-збагаченого середовища для дітей раннього віку: методичні рекомендації до організації самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта1.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.