Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11730
Назва: Теорія та методика співпраці з родинами: методичні рекомендації до організації самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта
Автори: Попович, Оксана Михайлівна
Черепаня, Наталія Іванівна
Русин, Надія Михайлівна
Ключові слова: теорія та методика співпраці
співпраці з родинами
методичні вказівки
Дата публікації: 2024
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У навчальному виданні окреслено програмовий зміст навчальної дисципліни «Теорія та методика співпраці з родинами»; запропоновано завдання для самостійної роботи здобувачів та критерії їх оцінювання; подано орієнтовний перелік тестових завдань та список рекомендованої літератури. Видання адресовано здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 012 Дошкільна освіта.
Опис: Теорія та методика співпраці з родинами: методичні рекомендації до організації самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта / укладачі О. М. Попович, Н.І. Черепаня, Н.М. Русин. - Мукачево: МДУ, 2024. - 71 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11730
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theory_ and_ methods_ of_ cooperation_ with_ families.pdfТеорія та методика співпраці з родинами: методичні рекомендації до організації самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта1.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.